Mokslinė mintis
Antanas Andrijauskas
Sartre’o egzistencinės ontologijos principai (pabaiga)
Algirdas DEGUTIS
Kaip galima liberalizmo tironija (pabaiga)
Povilas ALEKSANDRAVIČIUS
Heideggerio jaunystės filosofija: nuo amžinybės garbinimo iki laiko suabsoliutinimo
Grzegorz BACHANEK
Šv. Tomas Akvinietis Josepho Ratzingerio (Benedikto XVI) apmąstymuose
Romualdas DULSKIS
Krikščioniškojo pašaukimo aspektai anglikonybėje
Juozas ŽILIONIS
Šv. Bonaventūra apie dieviškąjį būties apšvietimą
Loreta POŠKAITĖ
Meninės išraiškos samprata klasikinėje ir XX a. pr. kinų literatūros estetikoje: tradicija ir naujovės
Aktualioji tema
Saulius LILEIKIS
Prel. Mykolas Krupavičius – nepriklausomos Lietuvos kūrėjas ir gynėjas (pabaiga)
Klasika
Tomas AKVINIETIS
Suma prieš pagonis. Trečioji knyga. 26–37 skyriai
Menas
Antanas ANDRIJAUSKAS
Rytų įtakos ir menų sąveikos ieškojimai Liudo Truikio scenografijoje
Liudas TRUIKYS
Scenografija
Kultūra
Rimantas BALSYS
Dėl 1249 metų Kristburgo sutartyje minimų „tilussones vel ligaschones“ (pabaiga)
Vaida ASAKAVIČIŪTĖ
Sigmundo Freudo psichoanalitinė meno kūrinio interpretacija
Valdas PRUSKUS
Kūrybinių industrijų produktai kaip kultūrinės vertybės: savitumas ir kūrimo ypatumai
Brigita KAIRIENĖ
Orumo kategorija bausmės koncepcijoje
Edgaras KLIVIS
Sveiki atvykę į mimezio dykumą: Gintaras Varnas ir naujosios mimetinės strategijos Lietuvos teatre
Ina PUKELYTĖ
Teatro erdvė ir naujosios vaizdo medijos
Jaunųjų opusai
Asta VALIUKAITĖ
Bibliniai įvaizdžiai šiuolaikiniame Lietuvos teatre: imitacija, transformacija, deformacija (pabaiga)
Algirdas KAZLAUSKAS
Religijos ir sekuliarizmo santykis tarptautiniuose santykiuose
Margarita POŠKUTĖ
Simono Šultės visuomenės raidos teorija
Inga MITKUTĖ
Filosofinė kalba kaip meno kūrinys
Indrė ŠURKUTĖ
Šv. Antano Paduviečio ikonografija Lietuvos baroko dailėje
Autoriai